מומחה קידום אתרים

מומחה לקידום אתרים

מומחה קידום אתרים
מומחה קידום אתרים מקדם אתרים על ידי אופטימיזציה חכמה

 

מקדם אתרים מומחה קידום אתרים מסביר – עכשיו שעברנו את משוכת המאה העשרים האחת והתקשורת באינטרנט סוערת ודוהרת קדימה, כמעט כל בעל עסק יודע שנוכחות אונליין היא חובה. לא רבים העסקים כעת בלי אתר אינטרנט. בוני אתרים ומקדמי אתרים הינם מקצועות חדשים שצמחו על מנת להשלים צורך עולה וגובר בנוכחות אינטרנטית ופרסום בגוגל. האינטרנט הוא מקום ענק ומכיוון שהוא לא מוחשי יתכן שגודלו אף גובר על השטח הפיזי שתופסים אלה שגולשים בו. והעובדה היא שגוגל הוא מנוע החיפוש העיקרי בו אנשים מחפשים דברים.

קידום אתרים

יותר מ3,000,000,000 חיפושים נכנסים ל מנוע חיפוש זה כל יום. זה כפול שלוש מאות תושבי ישראל כולם וזו כמות ענקית. יום ולילה גולשים מחפשים דברים באינטרנט לכל אורכו ורוחבו של כדור הארץ. אולי ממש ברגע זה מטייל מישראל השוהה בסין והחושב להגיע ל ארץ בעוד שבוע וחצי מעוניין למצוא עו"ד באזור המרכז; אין לדעת, או שכן או שלא. בזכות התנועה הבלתי פוסקת של מציאות האינטרנט, כל המחפש ימצא את אשר הוא מחפש בתנאי אחד ויחיד: הימצאות. מי שרוצה להתגלות, צריך להיות נוכח. גוגל הינו המנוע בה"א הידיעה ברשת כיום. בשביל רובינו פסו ימי הכרכים העבים של דפי הזהב ואנחנו מסתכלים במסך ולא בין דפי הנייר; גוגל זה המקום להיות ולהראות, במיוחד אם יש לך ביזנס לפרסם.

איך להיות מספר 1 בגוגל

בכיכר מלאת אנשים אין זה מספיק רק לבוא קדימה ולצרוח במלוא הקול "תשמעו!" – צווחה כזו תיבלע בקהל. במארקט של מאות מיליונים, קול דקיק זועק יבלע ב רעש והמולה ואפילו אם יצרח חזק יותר, עדיין לא ישמע. בטוח ש כבר ראיתם את כוונת ההשוואה. הכוונה כאן שבמקום לעבוד קשה עדיף להיעזר במקדם אתרים מקצועי. קידום אתרים הוא כישרון נרכש. בניית אתרים היא ידע שמצטבר בעקבות התנסות מעמיקה, השקעה ולימוד ואז עוד טיפה ניסוי וטעיה במשך שנים. אתם מכירים את המושג "רומא לא נבנתה ביום אחד"? כך גם מקדם אתרים בגוגל.נכון להתייחס ל כל אלו כשאתם מנסים להיות ראשון בגוגל.

קידום אתרים לוקאלי

עוד דבר שחשוב לזכור הוא רלוונטיות.להיות מס' 1 זה טוב ויפה אך להיות נכון ומתאים זה מה שקובע. מה היא נכונות והתאמה בהקשר לקידום אתרים בגוגל? ניקח לדוגמא חברת רואי חשבון שמחפשת לקדם ולפרסם את הביזנס שלה באינטרנט; החברה הנ"ל ממוקמת בעיר "א". ונגיד ש"א" מבוססת ליד הגבול הצפוני. לרואי חשבון אלה לא באמת נכון להגיע ל אנשים רבים שחיים בעיר "ת" שנמצאת בדרום, קילומטרים רבים מנקודה "א". למה זה? בגלל ש חוץ מהשמחה שבידיעה שמשרד עורכי דין הנ"ל תופסת מקום ראשון בעיר "ת", זה איננו מאוד רלוונטי, הרי שלא הגיוני שלקוחות הרבה אנשים יטרחו לנסוע רחוק כל כך בשביל משהו שהם יכולים למצוא בסביבתם המידית. כאן נכנס לתמונה פרסום גוגל לוקאלי. מקדם אתרים מקצועי מבין ויודע למה וכיצד לבצע קידום אתרי עורכי דין באופן לוקאלי בניגוד ל פרסום רגיל. עוזר כשחושבים על גוגל במושגים אורבניים. האמת היא ש כבר ישנו דימוי כזה. טראפיק אונליין או כפי שיותר נהוג לומר בעברית – תנועת הגולשים – היא ממש כמותנועת הנהגים והולכי הרגל בדרך ראשית. אנשים אלה עוצרים ברמזורים, מעברי חצייה או בצמתים, נושאים את עיניהם אל הנורות המהבהבות של לוח המודעות הדיגיטלי ו… שוב, קלטתם לאן הדימוי הזה הולך.

קידום אתרים לוקאלי

וכעת הגענו לנושא של ויזואליזציה של הפרסום בגוגל. עדיף לראות פעם אחת מאשר לשמוע מאה פעמים כמו שכולנו מכירים. כאן נכנס לתמונה קידום אתרים לעורכי דין בגוגל מפות. תכונה זו תפסה תעופה בשנים אחרונות וזה לא במקרה. זה מאפשר למשתמשים למצוא את בית העסק בדיוק של באיזה צד של הכביש זה עומד וכמה רמזורים מהעבודה זה נמצא. זאת עזרה שאין כמוה ל אלה שמחפשים בית עסק בסביבתם המידית ולא בקיעים ב שמות הרחובות כמו נהג מונית מן השורה. לראות את הלוקיישן של העסק מאותת מול העיניים שלך על מפת האינטרנט גורם ל הרגשה של קירבה פיסית, זה כאילו שהבן אדם כבר ממש שם: הנה כאן הבית שבו סבתא צילה גרה וזאתי הפינה של הסנדוויץ' של ברוך. זו הרגשת ה מוכרות שיוצרת חיבור מידי ומשדרגת את הצ'אנסים לזימון לקוחות מתאימים.פנו בהקדם –

סגירת תפריט
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial
YouTube
Pinterest
LinkedIn
Share