רואה חשבון מקצועי

רואה חשבון מקצועי לפתיחת תיקים במס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ

לאחר שנבחר רואה חשבון מקצועי שבחר את התיק הכי נכון לעסק, בשונה משכיר, בעל עסק חדש (גם עוסק פטור) מחויב להתייצב מול 3 רשויות המס- ביטוח לאומי, מע"מ ומס הכנסה. כדאי מאד לקבל ליווי של רואה חשבון שהמליצו עליו מעת התיק וכן כמובן בזמן ההפעלה של העסק . רואה חשבון איכותי יחסוך את הזמן לפתיחת תיק מע"מ ותוך יום או יומיים ניתן לקבל תעודת עוסק. (משרדנו מעניק שירות תיק מורשה או עוסק פטור ללא תשלום.) יסוד עמותה או חברה היא מורכבת יותר. משרדנו מעניק שירות זה באופן יעיל, מהיר ומקצועי במחיר הוגן.

איזה תיק לפתוח – עוסק מורשה, חברה בע"מ, שותפות, עוסק פטור?

אדם שמקווה להכנס לעסק חדש, עבורו הנושא יכול להיות מבלבל. לפני שמתחילים כדאי להפגש עם רו"ח מנוסה: מהו ה תיק הכי נכון לפתיחת העסק שלו. ישנם בעלי עיסוק שחייבים לפתוח תיק כעוסק מורשה ואינם יכולים לפתוח תיק כעוסק פטור כגון:מתווכים, רופאים, רואי חשבון, עורכי דין ועוד. שגיאה שרווחת בקרב בעלי העסקים החדשים שעוסק פטור הוא פטור מתשלום למס הכנסה ומע"מ. אבל לאמיתו של דבר אין הבדל בין עוסקים פטורים לעוסקים מורשים מבחינת מס הכנסה וביטוח לאומי. ההבדל ההמשמעותי הוא שעוסק פטור אינו מחויב לשלם מע"מ על עסקאותיו.

הרצת העסק

השלב הבא הננו הפעלת העסק. עצמאי באופן רציף ומתמשך מוכרח לדווח למוסדות השונים. במקרה של עוסק מורשה, בדרך כלל כל חודשיים חייב להגיש דו"ח ולשלם מע"מ. עצמאי צריך לשלם מקדמות למוסדות הביטוח הלאומי ומס ההכנסה. כמו כן אדם שמעסיק עובדים חייב לשלם ולדווח לרשויות המס הכנסה והביטוח הלאומי. הכרחי מאד שרואה חשבון ילווה בצורה נכונה את בעלי העסק ויראה האם יש צורך לשלם יותר מקדמות מס או ביטוח לאומי וכד'.

ניהול ספר חשבונות

אחרי פתיחת התיק במשרדים, השלב הבא הוא ניהול חשבונות כפי שנדרש ב חוק. הבסיס לניהול תקין של עסק מול רשויות המס הינו ניהול תקין של ספרי החשבונות בצורה מסודרת ועל פי דין. ישנן בחוק דרישות ניהול ספרים. רואה חשבון מתמצא בפסיקות הנ"ל מוסמך להדריך את העסק בעניינים אלו. ניהול ספרי חשבונות בניגוד לחוק עלול להוביל לפסילה של ספרי חשבונות. מסיבה זו מומלץ ביותר להעזר ב יעוץ רצוף של רואה חשבון בענייני ניהול הספרים הנ"ל.

משרד רואה חשבון גבאי ושות'.

המשרד נוסד על ידי מר גבאי מיכאל, רואה חשבון שמאחוריו ניסיון של למעלה מ15 שנים בתחומי החשבונאות הכוללים: ניהול חשבון חד צידי וכפולה, חשבות שכר הכוללת בתוכה ביקורת של שכר וחישובים של גמר חשבון ,הצהרות הון, דוחות מס לחברות ולעצמאיים, דוחות כספיים של חברות ועמותות כולל הגשת בקשה לאישור ניהול תקין לעמותה. בנוסף אנו זמינים ל בהשגת הלוואות משכנתא בתנאים מצוינים. משרדי גבאי ושות' יצר מדיניות להעניק ללקוחות את השירות המיומן, האמין, המתחשב והאפקטיבי ביותר.

סגירת תפריט
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial
YouTube
Pinterest
LinkedIn
Share