בניית אתרים עורך דין לענייני ירושה

בניית אתרים עורך דין לענייני ירושה אייל סייג לדוגמה תהיה טובה ואיכותית לאחר שנבין מי הוא האדם שאנו בונים לו את האתר. החברה שלנו מתחילה עם בדיקת רקע, מידע וכל מה שצריך על מנת להתאים את האתר בצורה מושלמת לבעל העסק.

בניית אתרים – עורך דין לענייני משפחה  – מדוע זוהי בחירה כל כך נכונה

עורך דין וגם בדיני משפחה, אייל סייג, איש מקצוע בעל וותק וניסיון רבים, מחזיק אופיס בוטיק בחולון. עוסק בין השאר מזונות ילדים ואישה, משמורת ילדים, ירושה, ידועים בציבור, ילדים שנחטפו, תביעות המוגשות אחרי קביעת פסק דין אימוץ, איזון, פירוק או שיתוף משאבים בין חברי משפחה, אפוטרופסות ונוספים. המוטו שלו “גם ירושה ניתן להשיג בדרכי שלום בהסכם, וזה נכון לטובת ילדים שהתנסות קשה עד מאד של ריב בין הוריהם תמנע מהם , ובכך יגרע הסיכוי ליצירת נזקים/פצעים פסיכולוגיים שעלולים לקרות לאותם צעירים כתוצאה מ פרוצדורות משפטיות ארוכות, מייגעות ומתישות. הכל תוך כדי שמירה של זכויות מהותיות ודיוניות של הוריהם." הננו אופיס בוטיק המקפיד על יחס אישי ושירות חם. אצלנו תרגישו נינוחים מבלי להיאבד בין משרדים, סטז'רים ומתמחים. אצלנו תמיד תחוו שירות אמין, דיסקרטי וייחודי. אנחנו משוחחים איתכם בשפה שמובנת לכם ובגובה עיניים.

ביד מיומנת, אנו ננחה אתכם, בזמן שאנו דיסקרטיים וזמינים, תוך מימוש מלא של זכויותיכם, למשך מלוא התהליך. על מנת שתהליך כזה יצלח בצורה הטובה ביותר, עליכם לחבור עם עורך דין מנוסה ומיומן .תמיד חשוב שתזכרו, כי אך ייעוץ וליווי קרוב ע"י עו"ד לירושה, המומחה בתחום הירושה והמשפחה, יביא לתוצאות הטובות ביותר, כשמתחשבים בנסיבות המסוימות של כל זוג ומשפחה.

מגוון פרוצדורות בין בני משפחה עורך דין לענייני ירושה

נושאים אלו יכולים להיות מוגשים הן לבתי הדין הרבניים והן לבתי משפט לסוגיות משפחה. סוגי בתי המשפט הללו הם שונים במהות שלהם והפסיקות שלהן לפעמים גם לא דומות. אי לכך, מומלץ לראות עם עו"ד שמתמצא, כבר בהתחלה, מהי הרשות שאליה יש להגיש במקרה הנדון. סכסוכים משפטיים מייגעים, כאלה ש המלבים יצרים ורגשות, יכולים לגרום לא אחת לעוגמת נפש ולהוצאות כלכליות מרובות. אם אתם נמצאים בקונפליקט משפטי,תבקשו עצה מ עורך דין מנוסה בתחום נושאים משפטיים מורכבים על מנת למנוע התדיינויות משפטיות ארוכות ומייגעות בבתי המשפט. ברוב המקרים, ייעוץ משפטי מקצועי על-ידי עורך דין מיומן ובעל ניסיון יכול לעזור להתגבר על מצבים מסובכים בצורה יעילה וראויה. במקרים רבים, עורכי הדין יוכלו להביא את הצדדים להסכמות ולאפשרות של שגרת משפחה תקינה ככל הניתן, גם ביום שאחרי הסכסוך המשפחתי.

להתחיל הליך

ההחלטה להתחיל בהלין ירושה מלווה בהתלבטות רבה, מה גם ש רובנו עוברים ירושה בפעם הראשונה. הוא מעצם טבעו תהליך מורכב מבחינות רבות באספקט המשפטי והרגשי. בעיקר, מפאת התהיות הרבות העולות: כמה זמן כל אחד מההורים יקבל עם הילד ("משמרת משותפת") , מי ישלם למי – אם בכלל – מזונות ילדים? אם אכן כן, מה יהיה גובה המזונות? איך יחולק הרכוש והפנסיה? מה בנוגע לחובות וזכויות של כל אחד מבני המשפחה?
אפשר להקל על פרוצדורת סיום הנישואין בעזרת לקיחת ייעוץ מעו"ד מומחה המנוסה בתחום. חשוב להתנהל ברוח טובה עד כמה שניתן. הליך ירושה הינו הליך דורשני ביותר מבחינה רגשית ואקונומית ולא כדאי שנעבור אותו לבדנו. אם אנחנו שואפים לעבור את הליך הירושה שלנו בהצלחה ובכבוד, אנחנו צריכים לפנות למומחה בנושא, כמו עורך דין. עורך דין מנוסה יצליח לסייע לנו לגונן על האינטרסים הכספיים והאישיים שלנו כך שחלוקת הרכוש והחלוקה של השהות עם הילדים שלנו הינה שוויונית ככל הניתן ופועלת לטובתנו ולצרכי ילדינו. כש אנחנו בוחרים עורך דין להיות לצידנו בתהליך הירושה, הוא יהיה גם זה שייצג אותנו בבית המשפט ל משפחה. .

שימו לב לבחירת עורך הדין

נעזרים ב עו"ד שהוא קודם כל בן אדם ביחסו לאנשים.תוודאו שזה שיושב בפניכם, העו"ד לו אתם מגלים את חייכם הפרטיים, מתקשר עימכם בשפה ששניכם מבינים,  אל שווה. כאשר אתם מכניסים אותו למרחב המשפחתי שלכם, זה קריטי שההתדיינות תהיה מכבדת, כנה וישירה. עו"ד חייב להראות רגישות והבנה כלפי הלקוחות שלו. אתם מרגישים בנוח בסביבתו? צריך לבחור עורך דין  עימו אתם חשים בנוח. צריך שעורך הדין יגלה מספיק רגישות לסיטואציה המשפחתית הלא פשוטה בה אתם נמצאים, במיוחד כש ילדים מעורבים בתמונה. אתם רוצים להרגיש בנוח במהלך השיחה עם העו"ד שלכם.

בודאי שבקיאות משפטית של העורך דין הולכת ומעמיקה עם ותק וניסיון והרי שזה בדיוק למה אתם הגעתם אליו מלכתחילה. הסיכויים שלכם לסיים את המשבר ברוח טובה, יעלות ומהירות, משתפרים אם העורך דין שלכם גם מתמחה לגישור. בעל ידע גישורי הינו בן אדם שעבר הדרכה ספציפית המאפשרת לו לנהל הן גישור בין בני זוג הניצבים בפני ירושה, והן במשא ומתן עם אחרים תוך כדי שהוא יוזם פתרונות יצירתיים. עורכי דין שעברו הכשרה כזאת הם בעלי יתרון על עורכי דין שלא.

סגירת תפריט
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial
YouTube
Pinterest
LinkedIn
Share