פוסט טראומה אחוזי נכות משרד הביטחון ומה שצריך לדעת

עו“ד נכי צהל מסייע להגיש תביעות במקרה של פציעה במהלך השירות הצבאי. אין הכוונה אך ורק לפציעות פיזיות אלא גם פוסט טראומה. גם פוסט טראומה אחוזי נכות משרד הביטחון, ובמקרים רבים זה מצטרף לתביעות על נכות פיזית.

אם אתם נפצעתם במהלך השירות הסדיר, הקבע או המילואים, כדאי לכם להיות מודעים לזכויות שלכם. הדברים נוגעים לא רק לחיילי צה“ל, אלא לכל אנשי כוחות הביטחון. המידע המובא כאן הוא רק לצורך ידע כללי. אם תרצו מידע ספציפי ומדוייק לגבי פוסט טראומה אחוזי נכות משרד הביטחון, או כל סוגיה אחרת בתחום של תביעות משרד הביטחון, פנו אל עו“ד נכי צהל לצורך ייעוץ אישי.

עוד נכי צה“ל

פיצויים לנכי צה“ל

צבא ההגנה לישראל (צה"ל) ידוע במחויבותו לרווחתם ולהגנה על כל חייליו. אחת הדרכים שבהן מפגין צה"ל מחויבות זו היא באמצעות תוכנית הפיצויים לנכים. תוכנית זו מספקת תמיכה ומשאבים לחיילים שהפכו לנכים במהלך שירותם. בחיבור זה נבחן את הפיצויים לנכים בצה"ל. נבחן את גובה הפיצויים, את הגורמים הקובעים אותו ואת מטרותיה הכוללות של התוכנית.

צה"ל מכיר בסיכונים הכרוכים בשירות הצבאי ומכיר בהקרבה שחיילים מקריבים. ככזה, היא הקימה תוכנית פיצויים לנכים המעניקה תמיכה כספית לחיילים שנכים במהלך שירותם. תכנית זו מכסה גם מוגבלויות פיזיות ונפשיות, והיא זמינה לכל החיילים, ללא קשר לדרגתם או לתפקידם. תכנית תגמול נכי צה"ל נועדה להעניק תמיכה כספית לחיילים שאינם מסוגלים לעבוד או הזקוקים לטיפול רפואי שוטף.

כמובן שעל מנת לממש את הזכויות, הדרך עשויה להיות קשה. לא תמיד משרד הביטחון ממהר להכיר בתביעה, וגם אם הכיר ישנו מאבק על אחוזי הנכות. לכן חשוב תמיד לפנות אל עו“ד נכי צהל.

פוסט טראומה

הפרעת דחק פוסט טראומטית היא נושא נפוץ בתיקי התביעות של משרד הביטחון.
הפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD) יכולה לעורר מגוון תסמינים, כולל חרדה, נדודי שינה, תחושות חוסר אונים, מודעות מוגברת, חוסר שקט ועוד. בעוד שתחושות אלו פוגעות בדרך כלל בקורבנות זמן קצר לאחר האירוע הטראומטי, ייתכן שחלק מהאנשים לא יחוו אותן עד שנים מאוחר יותר – תופעה המכונה PTSD מאוחרת. עבור חיילים הסובלים מ-PTSD מיד לאחר חוויה טראומטית, האבחנה היא לרוב פשוטה, ותביעת קצבאות נכות עבור המצב היא בדרך כלל פשוטה יותר גם כן.

זמן רב לאחר שירות בצבא, תסמינים של הפרעת דחק פוסט-טראומטית עשויים לצוץ, מה שהופך את זה למאתגר במיוחד עבור אנשי קבע להוכיח את מוצאם. במקרים כאלה יש להתייעץ עם עורך דין צבא הגנה לישראל. להגשת תביעת נכות בגין PTSD, יש להגיש מסמכים רפואיים המאשרים את קיומה ומוכיחים קשר סיבתי לטראומה הצבאית של החייל.

פוסט טראומה אחוזי נכות משרד הביטחון

גובה הפיצוי הניתן לחיילים נכי צה"ל מבוסס על מספר גורמים. חומרת הנכות היא הגורם העיקרי שנלקח בחשבון בעת ​​קביעת הפיצוי. ככל שהנכות חמורה יותר, כך הפיצוי גבוה יותר.

תכנית התגמול לנכים של צה"ל שמה לה למטרה לתמוך בחיילים ובני משפחותיהם על ידי מתן המשאבים הדרושים להם כדי לנווט חיים עם מוגבלות. התוכנית מציעה סיוע כספי לטיפול רפואי, כולל שיקום וציוד מיוחד. תכנית תגמול נכי צה"ל נועדה להבטיח שחיילים נכים יקבלו את הטיפול והמשאבים הדרושים להם לשמירה על איכות חיים גבוהה. אך למרות הכוונות הטובות של המחוקק, בפועל לא קל לממש את הזכויות, לצורך תביעת פוסט טראומה אחוזי נכות משרד הביטחון אתם חייבים עו“ד נכי צהל בעל ניסיון.

נכתב ע"י קידום אתרים באנגלית

סגירת תפריט
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial
YouTube
Pinterest
LinkedIn
Share