בדק בית – בשביל להיות בראש שקט

מתי פונים אל חברת בדק בית ולמה זה כל כך חשוב? אין מדובר אך ואר בשקט הנפשי שלכם, יש לזה גם משמעויות כלכליות.

חשוב מאוד לבצע בדק בית באמצעות מהנדסים לפני קבלת המפתח לדירה. המטרה היא לזהות כל ליקוי ובעיה העלולים להיות בדירה (גם כאשר מדובר בדירה חדשה מקבלן). כך תוכלו לדרוש ממנו לתקן את הנזקים על פי האחריות שיש לכם בחוק.

מה בעצם בודקים

בדק בית לדירה חדשה בודק אספקטים שונים, כמו למשל בדיקת הריצוף, ליקווי בנייה, בעיות איטום ועוד.
הציפייה שלכם היא לקבל דירה תקינה. הרי השקעתם את מיטב כספכם כאשר רכשתם דירה חדשה מקבלן ובוודאי שלא תרצו פגמים או ליקויי בניה. פגמים בדרך כלל קל לראות, אך לעתים ישנם ליקויי בנייה שלא ניתן לראות במבט ראשון. הם קיימים, והם יבואו לידי ביטוי בעתיד. אך מה שאתם לא מסוגלים לעשות, מהנדסים בעלי ניסיון וציוד טכנולוגי יכולים לעשות במהירות ובקלות. ולכן חשוב מאוד לבצע את הבדיקות.

קיים נוהל פרוטוקול ראשוני בו הקבלנים מאפשרים למהנדס ביקורת מבנים לערוך בדיקה עוד לפני שמוסרים את מפתחות הדירה. זוהי צורת ההתנהלות הראויה אצל קבלנים מקצועיים המכבדים את עצמם. כמובן שהקבלנים שולחים את ההזמנה אל בעל הדירה, באחריותו לבוא יחד עם מהנדס.

ללא נוכחותו של מהנדס בדק בית, אתם עשויים להתרשם כי הכל תקין ואין שום בעיה. אתם רק תתרשמו מכך שהכול חדש ויפה. אבל מהנדס יודע לבחון תכניות, לראות את הפרטים הקטנים ולזהות תקלות קטנות וגדולות. וזהו המודע הטוב ביותר לגלות אותן!

חברת ארד בדק בית

בעת קבלת המפתחות

אם לא עשיתם בדק בית בטרם קבלת המפתחות, מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. גם כאשר קיבלתם כבר את מפתחות הדירה, עדיין ישנם תחומים רבים שבאחריותו של הקבלן על פי החוק. לכן גם בשלב זה אתם יכולים להביא מהנדס בדק בית.

המלצה של עורכי דין – שימו לב כי בהסכם המכר אין שום סעיף המונע מכם להביא מהנדס לבדיקת הנכס בפרוטוקול ראשוני. סעיף כזה צריך להיות נורה אדומה.

מובן מדוע הקבלן חושש מחברת בדק בית, הוא יודע שהם יעלו על כל עבודה חובבנית וכל ליקוי. והקבלנים גם הבינו שככל שעובר הזמן, כך המוטיבציה של רוכש הדירה לבדוק את הדברים יורדת. אם אנשים לא בדקו את הנכס בטרם קבלת המפתחות, הם יכולים לעשות זאת מייד כאשר קיבלו את המפתחות. אבל כאשר הם כבר התמקמו בדירה, והכל נראה להם תקין הם הופכים לאדישים ושוכחים מהעניין.

ההמלצה שלנו- לעולם אסור לוותר על בדק בית מקצועי באמצעות מהנדסי בנייה מנוסים.

חשוב מאוד לבצע בדק בית בעת רכישת דירה מקבלן. ושימו לב כי המבדק נועד על מנת לספק לכם דוח מפורט בכתב. זהו דוח עליו חותם מהנדס והוא קביל בבית משפט לצורך מיצוי זכויותיכם מול הקבלן (זאת במידה והקבלן לא יתקן את הליקויים).

חברת בדק בית

אם רכשתם דירה, חובה להזמין בדק בית. חפשו אחר חברה מומלצת המציעה אנשי מקצועי מנוסים ועבודה לפי הסטנדרטים המקצועיים. זהו לא בזבוז כסף, זוהי ההשקעה הטובה ביותר. יתכן כי ישנם בבית ליקויים משמעותיים שאינכם מודעים אליהם, הם עשויים להתגלות בעוד שנים רבות ולגרום לכם להוצאות. המהנדסים יבדקו את כל הפרטים, הקטנים והגדולים ויציגו דוח מפורט.

מחפשים מהנדס בדק בית? חברת ארג בדק בית מעמידה לרשותכם צוות מהנדסים מנוסה ומקצועי. אנו נעבוד ביסודיות ונזהה את כל הבעיות במבנה. אנחנו נסייע לכם לדרוש מהקבלן את כל התיקונים המגיעים לכם על פי חוק.

נכתב על ידי מומחה קידום אתרים

סגירת תפריט
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial
YouTube
Pinterest
LinkedIn
Share