קבלן איטום – כיצד תבצעו איטום מרתפים

 

קבלן איטום מבצע מגוון של פתרונות איטום לבית. זהו יכול להיות איטום מרתפים, איטום חלונות, איטום גגות. עבודתו של הקבלן מתחילה כבר בשלבי הבנייה, אך גם בתחזוקה שוטפת ושיקום מבנים.

רטיבות ונזקי מים צפויים לגבות מחיר גדול מהבית שלכם. הרטיבות גורמת לנזקים רבים לתשתיות המבנה, והתיקונים יקרים מאוד. נזקי רטיבות הם מסוג הנזקים שמתפתחים בהדרגה וגורמים לנזק רב. בניין יכול לקרוס כתוצאה מנזקי הרטיבות, אך זה לא קורה ברגע אחד כמו ברעידת אדמה. לאט לאט נוצרים סדקים והבטון נחלש, ואם הבעיה לא תטופל בסופו של דבר הבניין יהפוך למבנה מסוכן.

קבלן איטום

קבלן איטום מטפל בבעיות, והוא מסייע לשמר את מצבו התקין של הבניין לאורך זמן.

1. יסודות הבניין

עבודתו של קבלן איטום מתחילה כבר ביסודות הבניין. אלו הם יסודות מוצקים וחזקים, אך בטון הוא חומר נקבובי, ומים יכולים לחדור דרכו. לכן כבר בתהליכי הבנייה יש לבצע עבודות איטום ליסודות הבניין, וגם איטום מרתפים אם ישנם חללים תת קרקעיים. איננו רוצים להתמקד בשיטות העבודה השונות, רק נציין שאלו חיבות להיות שיטות תקניות. יש לבצע אותן באמצעות חומרים איכותיים ופיקוחו של מהנדס איטום.

2. קירות חיצוניים

בעיות של חדירות מים קיימות גם בקירות חיצוניים. וגם כאן קבלן איטום צריך לתת את הפתרון. ישנם חומרי איטום שונים אותם יש ליישם על הקירות החיצוניים. ישנם סוגים שונים והם משמשים למטרות שונות. ישנם חומרים בהם נשתמש בבניינים חדשים, וישנם חומרים שנועדו לתת מענה לצרכים הקיימים בבניינים ישנים בהם יש לחדש את האיטום. כמו גם יש להבדיל בין חומרי איטום המיושמים ישירות על הבטון, לבין חומרי איטום המיושמים על אריחי חיפוי שיש על הקיר.

איטום גגות

הגגות הן במידה רבה קו ההגנה הראשון מפני נזקי המים. תקרות דומות במאפיינים לקירות חיצוניים, אך יש הבדל מהותי – הגגות הם מקומות בהם המים עלולים להצטבר. עבודות איטום גגות חייבות גם לדאוג שמים לא יצטברו על הגגות. ולכן איטום גגות תמיד כולל מענה לסוגיית השיפועים וניקוי הגג.

בעבר היה מקובל להשתמש בזפת, אשר נחשבה לפתרון זול. אך זפת אינה נחשבת לפתרון מקובל היום. כיום מרבים להשתמש ביריעות ביטומניות. זהו פתרון טוב, בתנאי שהשתמשו ביריעות תקניות, והניחו אותן בצורה מקצועית ולאחר הכנה נכונה של השטח. ונזכיר שוב, יש לעשות זאת באמצעות קבלן איטום….

כאשר מבצעים איטום גגות חשוב גם לתת מענה לדודי שמש והתקנים שונים על הגג. במקרים רבים אלו הן נקודות החולשה בהן מחפפים באיטום ומשם חודרים המים.

איטום חלונות

גם החלונות הן מקום דרכו יכולים לחדור מים. מי הגשמים עלולים לחדור דרך סף החלון, מסביב למסגרת החלון ואף דרך מסגרות האלומיניום. ישנם פתרונות שונות לצורך איטום החלון, ויש לדעת איך לעשות זאת. מים החודרים מהחלון בקלות יכולים להגיע לקירות, ולגרום לנזקים רבים והופעה של עובש.

אם החלון שלכם מראה סימנים של חדירת מים בגשמים, פנו אל קבלן איטום.

איטום מרתפים

קבלן איטום

לסיכום, קבלן איטום מעניק לכם שירות חשוב מאוד. ניתן לחלק את עבודתו לעבודה הנעשית בשלבי הבנייה, והיא חשובה ביותר. וחלק שני הוא עבודות הנעשות לצורך שימור ותחזוקה שוטפת. ככל שתהיו קפדניים יותר בשלבים הראשונים, כך תחסו כסף בטווח הארוך. לכן קבלן איטום תמיד חייב להיות בתמונה כאשר בונים מבנה.

קבלן איטום מעניק פתרונות לכל בעיות האיטום בבית ובעסק. אלו יכולים להיות פתרונות של איטום מרתפים, איטום חניונים תת קרקעיים, איטום גגות בטון ואיטום גגות מרוצפים, איטום מרפסות, איטום אדניות בנויות, איטום חלונות ועוד.

נכתב ע"י קידום אתרים באנגלית

סגירת תפריט
Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial
YouTube
Pinterest
LinkedIn
Share